like i walking in the rain

just nu sitter jag med hippie sovande brevid mig, och inväntar michelle, o hennes kompis anna:)
lyssnade precis på "annies song" lööööve it!
dagen har gått väldigt långsamt, i skolan iaf. där vi fick reda på no-provet, jag blev godkänd, o det är jag nöjd med:D sen var det tyvärr sämre med matten, där jag fick 3/16... vet inte vart min hjärna håller hus faktiskt... men jaja...
inatt var jag med om en riktig skräckupplevelse föresten! uschuschusch! jag somnade tidigt, men vaknade sen vid 12 av att det blåste som bara den utanför. o jag låg o lyssnade på det ett tag, tyckte det var lite mysigt. plötsligt slogs mitt fönster upp, o jag flög(!) upp ur sängen. det small till som in i den när det åkte upp, o det kändes som att nån sköt mig! serriöst! jag skojar inte haha:P så jag vart helskärrad, så jag har haft lite sömn inatt, allt på grund av det! men aja. det är ju helg nu som tur är!:)
var även hundvakt, haha gud va jag älskar dom hundarna! :D
här kmr bilder på keetah, hippie, o lite mig :P
sådära någonting:P
nu ska jag sticka:) ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0