micky

just nu sitter jag o livv o lyssnar på gamla godingar som lucky look, helena o jag, fantasi, superman, spelar ingen roll, marie, tommy tycker om mig osv. dvs dom som jag o michelle lyssnade på när vi var mini-michelle o mini-denise;) rätt imponerad faktiskt! så himla roliga låtar ändå:P:D
dagen blev icke som jag tänkt mig! jag gick ut med lotuz som jag sa, men jag åkte även in till emelie för att hjälpa till att vakta lite hundar, vilket jag gjorde med fabian. vi kikade på tv:n där en mkt rolig film gick, den där med vien diesel som är barnvakt, om nån sett den... kmr dessvärre inte ihåg vad den heter, men i like!:D
sen hem o äta tacos ;)
sen har jag inte gjort alls mkt mera, nu ska jag fortsätta sjunga med på dom vackra låtarna haha:P XD
godkväll!;)
gud vad jag saknar denna hästen! önskar att dom kunde svara när man frågar om hur hon mår och vart hon är....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0