som en diamant

jag har vart as nervös hela veckan. o det var det värt! :D
dagen igår började klockan halv 8, då jag drog mig själv upp ur sängen för att fixa, o sen väcka michelle. sen kom annelie, vi åkte till henne o fixade hästarna i 2 timmar. sen stack vi iväg till utställningen. jag o michelle var mest själva, utan annelie. vi satt o pratade på läktaren o lite sånt:) sen var det dags att lasta ur, jag blev genast väldigt nervös, o sprang på toa höhöh. så fixade vi dom typ en halvtimma elr nått. o kallt som attans var det! + att laura är beroende av gräs så hon drog som in i den, o annelie bara "DU KAN INTE GÅ IVÄG FÖLET FÅR PANIK!" haha lol!
sen direkt när vi kom in i ringen släppte allt, det var as kul inne i ringen asså! :D önskar att jag hade varit några år äldre just nu, så jag kunde ha egna hästar! :)
det slutade iaf med att Lucie blev bäst i rasen, och sen kom hon trea i best in show ringen! :D
Just nu sitter jag med halsont men vad gör det? :D
nu ska jag fortsätta käka på min choklad :g ha det gött! (bilder kmr nog senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0