the story

vill be alla jag träffat idag om ursäkt för mitt jädra humörssvängande.. inte okej! men jag orkar inte kontrolera mig själv.. om man nu kan säga så...
så förlåt folket! jag har vart as jobbig idag...
efter skolan stack jag till mormor o åt. sen vidare till emelie för att där hämta hippie, där blev jag sittande i typ 3 kvart hah:P men det ä trevligt att hälsa på syrran lite då o då i veckan!:)
sen stack jag hem, o jag o oliwia lekte med hippie en stund med bollen o oliwia gjorde lövhögar som vi lekte i med hippie, hon stört älskade det hah:D
senn stack jag , livv o hippie ut på promenad för att sen gå in o vila. så här är jag!
har inte mkt att säga om helgen. det som är planerat är att damsuga, sova, vara hundvakt, va barnvakt, rida. men sova mest hoppas jag!:)
nu kmr michelle o liza snart!:))
så jag ska sticka! ha det bäst<3
n
gammal bild men ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0