nu du kärring-björn rosenström. haha helt klart bästa låten idag!:P

hejsan hoppsan! ber om ursäkt att jag inte bloggat mkt i veckan, o veckan före det osv. har vart så himelens mkt i skolan, jag har faktiskt knappt hunnit sova! bokstavligt talat!
meeen! nu är jag här igen! för det är ju äntligen höstlov! snacka om att sista veckan var en katastrof! långsamaste ever!
men under lovet hinner jag nog blogga varje dag iaf... hoppas det iaf:)
kanske ska säga allt jag ska göra i veckan?:) så blir det liite längre inlägg iaf:P
idag(lördag): ska jag städa, jag har sagt varje helg "jag ska stääda idag" meeeen icke! så idag får det bli!:)
imorgon: ingen aning faktiskt... får se vad jag hittar på:) kanske en dag med bara djuren? JUSTE! idag/imorgon ska vi typ ha "minnes stund" för Dollar som gick bort i veckan<3 vi har inte direkt haft minnes stund för något djur innnan, så detta får vara för alla!
måndag: hoppas på att mamma kan hänga med mig till banken så jag kan få legitimationen nån gång...:)
tisdag: inga planer än vad jag vet...
onsdag: sticker jag,madde,lippa,erika,ida,sanna,sanna o elli till "staden med dom tre S:en" som madde säger :P (stora staden skövde haha:P)
torsdag: inga planer än... vad jag kmr ihåg iaf haha:P
elr... jag har nog inga planer alls mer :P så detta är mer en vecka jag bara ska slappa, precis som det ska vara på loven!:)
juste! nån av dagarna ska jag hjälpa nicklas med michelles present med:)
i hope she like it!:)
happ happ! nu ska jag... ömm... jag orkar inte städa just nu, är lite seg fortfarande:P
jag ska ta o göra rent mina kristall-stenar elr vad det heter:P för det behövs känner jag!
o sen ska jag även  ut o gå med bozz och lotuz! :)
ha det bäst<3
till minne av
Happy<3
maries kattunge "tiger" <3
maries andra kattunge "Iona"
Jull Moon Dancer <3 (som bara är saknad, inte död elr så som tur ä haha:) )
Dollar<3
Har inte bilder på alla... helt galet hur många som dött...:(
Men jag har ju somsagt inte bilder på alla, så det är minne för dom med såklart<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0