.

sitter just nu o stor ler!
det är något väldigt stort som kmr hända nästa lördag... o det är min allra första gång jag gör det. o jag kmr göra det så många ggr efter det. så jag hoppas att  detta går asbra! o är riktigt kul! jag ska ut i ringen med laura, hon ska inte visas men ändå. är värkligen nervös. vilket jag inte ska vara! detta är en kul sak, inte som ett prov elr så! det är precis som tina, hippies förra ägare sa till michelle skulle visa hippie "gå ut o lek bara, det ska vara underhållande och hunden ska tycka det är kul" mkt bra sagt tycker jag!:))
så jag ska följa hennes råd! lite svårt att "leka" med en 18 årig cob.. med en häst över huvud taget kanske... men aa, jag får väl hitta på nått kul :))
klockan 9 ikväll ska jag vara barnvakt. men tills det, tänkte jag kolla efter vad jag ska ha på mig på lördag :D
aah! gud, taggar till tusen. men tre djupa andetag, o sen leka är vad som gäller! :D
ha det bäst! kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0