wild child

Vet att jag borde sitta och läsa på spanskan just nu... men jag är så inne i deckar-skrivandet vi har på svenskan! och gud vad glad jag blev över michelle o nicklas kommentarer! betyder massa, tycker ju det är as kul med skrivande, o deras kommentar gjorde det bara bättre:D tack hörrni<3
jag ser fram emot helgen väldigt mkt! ska ta en riktig egen kväll på fredag, elr aa det kmr ju sluta att jag sitter brevid michelle ändå. men jag ska ta det lugnt så jag inte stressar inför lördag, en stor dag i mitt liv haha:P
imorgon är det matte, elevens val, bild, spanska o sist och absolut minst gillat; no! så dan kmr gå fort, förutom dom två sista lektionerna:P
på fredag är det no prov på 2 kapitel... kanske ska börja öva?:P
aja ska prata vidare med syssling pyssling:)
ha det bäst<3
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0