wind of changes

tror snart att både högtalarna o mina öron kmr spricka snart, hade precis på "galway girl" o nu äre "waka" men jag har inte lyssnat på så mkt musik alls i veckan. så jag tar igen det nu;)
har nu vart hundvakt i 4  timmar, men nu är jag hemma igen. o ska bara ta det lugnt hela dan:) kanske promenada sen, får se lite:)
nu ska jag se senaste avsnittet av vampire diaries :)
(som finns att se på 'watch-series.com' om ni vill kika:) )
ha det as gött i helgen! imorgon sticker jag till annelie 11 o rider o övar på o ställa laura, elr hon ska inte visas, men jag ska med in i ringen med henne, asnervös, hon kmr va as jävlig när vi är där säkert! haha:P
aja, kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0