beat it

nu hoppas jag min gitarr är nöjd, för nu har jag spelat i 40 minuter o känner att jag är lite smått ömm i fingrarna... länge sen jag spelade.
fick ett sms från madelene nyss, då hon skrev att hamster-mats hade vart på stan!:D så nu hoppas jag att han vilar ut i helgen o kanske kan komma redan på måndag ? fast, är han inte pigg ska han ju inte göra det, jag menar har man legat på sjukhuset i två veckor är man kanske inte jättepigg... men nu tänker vi positivt o hoppas han blir bra så fort som möjligt!:D
har som sagt spelat gitarr, spelade jag vill ha en egen måne-ted gärdestad den var faktiskt riktigt lätt. o kul o spela med:)
vet inte riktigt vad jag ska göra just nu asså... sitter o grubblar lite över i eftermiddag... när vi sticker till stallet... vad jag ska göra för övningar... men lova asså:P
tänkte att hon får sitta upp o jag går med henne på ridbanan, eller longerar eller något:)
vi får se. men jag bloggar säkerligen en gång till innan jag sticker, bara för att fördröja tiden (y) annars bloggar jag när jag kmr hem igen:) så nu får ni lite o läsa. tar igen det för hela veckan!:)
ha det bäst<3
känner att jag har brist på bilder! kanske ska ta mig ut o fota lite?:)

Kommentarer
Postat av: IDAJOSEFINS

vi byter o.c på måndag eller? jag och erika kan bara inte vänta på fortsättningen, haha. kram♥♥♥

2010-09-11 @ 14:03:22
URL: http://idajosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0