.

förlåt! jag har inte bloggat på en hel vecka!!!
inte likt mig!
ska ta o berätta från förra söndagen lite kort.
söndag: halv 2 hämtade annelie upp mig, vi stack till lars (hennes granne) för att shipmärka ett föl, riktigt busigt föl med andra ord_=
sen åkte vi hem , jag red först honey moon, en väldigt kort runda, sen rosie, en ännu kortare runda, eftersom att jag är aningen för stor för henne:P
när jag kom tillbaka från den turen gicck vi in o fikade lite.
efter typ en timma kom det typ 6 pers dit, o en av dom skulle provrida spangie o honey  moon. annelie ville att dom skulle gilla spangie mer, eftersom att alla börjar bli för långa för att rida henne, men honeymoon är ju svår att säga nej till... så dom tar nog troligt vis honey ändå:P
måndag: skola som vanligt, gjorde nog inget speciellt...
tisdag:samma
onsdag: skola igen, o öva på no prov!
torsdag; aaaaaaas långsam dag! sen no prov. gick inte alls som jag ville
fredag: madde o jag hade skratta attacker dom två sista lektiionerna hahah, så det gick rätt fort ändå:D
kanske inte allt för roligt inlägg men aja...
jag är lite vinnrostig(det heter så va?:P) nu när jag inte har bloggat på ett tag
idag ska jag försöka städa upp lite på mitt rum, gå ut med bilbo, o sen får jag väl se!:)
kanske photoshopar lite? har gjort det varje dag efter skolan nu ett tag, börjar komma in i det lite.
men det är aaaas svårt! en enda bild, som jag skulle ha en blomma på, och det runt om skulle vara svart, tog 1 o en halv timme! :O
men aa, det ä ju detta jag vill hålla på med. så vad gör man inte liksom?;)
ha det gott!<3

Kommentarer
Postat av: Emmi

"Ringrostig" säger man haha :D

2010-09-18 @ 14:56:24
Postat av: svar t emmi

HAHAHH! oj xD

2010-09-18 @ 20:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0