hola amigos ^^

sitter just nu med ett lakristuggummi i munnen, invirat i ett täcke med i'm not a robot-marina and the dimonds. det ä livet det!;)
i stallet började jag med att longera... vart lite smått konstigt, för hon ville bara trava. men när jag började rösten fattade hon bättre, men när jag sa att hon skulle stanna så gick hon in till mig i mitten haha, tokan:)
sen fick oliwia rida, tror rädslan försvann för henne, hon sa hela tiden "ett varv till" med världens smile!:D gilla! (y)
jag berömde henne hela tiden, o sa att hon var as duktig, då blev hon väldigt stålt :))
sen var det lovas tur, hon ville bara trava haha, kanske framtida jockeyn?;) (hon värkar gilla fart menar jag(: )
imorgon sticker jag ut igen, får se vad jag ska göra då:))
ha det bäääääst! haha damp man kan ha. aja see yah! :))<3
ska även lägga till att jag ska till ullared på tisdag! STORshopping! ;) kram:)

Kommentarer
Postat av: filippa

bara dissa mig i skolan ;)

2010-09-29 @ 14:25:52
URL: http://filippawall.blogg.se/
Postat av: Denise

ÅKEJ

2010-10-02 @ 13:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0