i'd rather be with you

låten hörde jag på radion för några dar sen. KÄRLEK på den!
igår var jag barnvakt. blev trött redan vid nio (:O) o lova gick o la sig då. så jag la mig för att vila, då jag råka somna:P sen kom tobias vid halv 4, då gick jag hem o la mig. o sov som en stock hela natten. ganska skummt... jag menar för två veckor sen la jag min 2-3, nu kan jag knappt ens va vaken till 10:O:P
haha, aa.. konstigt konstigt...
idag ska jag bara vara  hemma... fast jag ska nog ut o gå... riktigt,riktigt,riktigt långt! känner att det behövs!!:)
imorgon ska jag o rida. gud, jag har längtat hela veckan på att rida. varför är det så ientiligen? när jag hade moonis så tog jag inte vara på tiden alltid... bara för att jag hade henne?:S helt jättekonstigt...
aja, påtal om henne, hon är hos en annan tjej nu som ska träna henne o tävla henne:D
iaf, jag får ju åka o rida honeymoon när jag vill. o jag kan ju inte varje dag. för vad var det då för mening med att lämna tillbaka moonis? utan jag åker ut när jag kan:) typ måndagar o onsdagar, då jag slutar tidigt:)
nu ska jag kila ner o käka lite, sen duscha, sen ut på den där långa promenaden. kanske ska gå bort mot annelie? det är typ en mil dit men ändå haha, elr 7 km iaf:P
men ska det va långt så;)
kanske ska ta med kameran så ni får lite nya bilder ?;)

Kommentarer
Postat av: IDAJOSEFINS

Nu blir det mer uppdateringar också eftersom du bad om det, haha;)

2010-09-04 @ 16:47:30
URL: http://idajosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0