leaving on a jep plane

jag kom på att jag sa att jag skulle blogga om vad som hände i stallet ja!
elr det hände la inget ovanligt. utan jag gjorde iordning honeymoon, tog ut henne på ridbanan o körde värmde upp med serpentiner, ryggningar(korta, ca 2 m), snäva svängar osv. sen fattade jag galoppen från skritten varje gång för att spara traven till senare. hon skötte sig utmärk, förutom att hon sparka en gång, men a. hon är väl inte mer än häst ?;)
sen hoppa lova upp, o gjorde lite övningar. kände att jag inte riktigt fick någon kontakt med henne, hon hade lite mkt att tänka på... så det gick väl sådär. men hon kan!:)
sen vart det oliwias tur. hon red endast ett varv, hon är väldigt duktig hon med, men hon behöver slappna av lite mer. hon sitter lite spänt, då hon lutar sig framåt. men annars är hon riktigt duktig hon med!:)
sen red olivia o ellen, dom har ju ridit i 1 år, så dom är mkt duktiga:))
nu ska jag sova snart, är aaaas trött!!!
sova ut nu sista dan på helgen!:)
godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0