omg! standing where you left me

haha, den låten har jag haft på hövet sen i morse, då jag hörde den påväg till skolan, det bästa med hel låten ä ju "omg" delen haha! xD
skoldagen gick as fort, var lite segt på musiken bara, där vi hade teori. men annars så!;)
sen hem o här är jag, nu har äntligen skolfotot kommit med! :D
senare sticker jag nog med till lovas ridskola för att leda som vanligt!:))
jaa... jag har inte mkt alls att blogga om kan jag säga.... nu ska jag öva på spanska läxan, påtal om det, tycker inte ni selva är ett fint namn? det betyder jungel på spanska, gillar det starkt!:))
yeye, ska som sagt kolla lite mer på spanskan, så jag kan glosorna imorgon!:)
ha det gööött:D
Winnie o Sirion:)

Kommentarer
Postat av: filippa

asså jag ser helt knäpp ut ju:@ men då är det väl som vanligt;)

2010-09-22 @ 19:06:25
URL: http://filippawall.blogg.se/
Postat av: Michelle

Tjo sis! Selva är ett jättefint namn! Skriv upp och kom ihåg!:)

2010-09-24 @ 07:57:16
URL: http://milleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0