the call

asså jag har såhär *visar* att bli av med sprucken läpp!!! också har jag såhääääääär *visar* mkt lust att åka utomlands! helt crazy! har inte vart utomlands på.... vet inte ens hur länge, o jag har tyckt det har vart as gött, men nu har jag typ velat komma ifrån sverige jättelänge... inte okej!
dagen har ju spenderats i skolan, helt okej. idrotten var inte okej, för jag frös som en get (madde, komentera inte nu "getter fryser inte" som du har gjort hela året, för då .... xD) och det var jobbigt att springa i 10 minuter, haha i know, jag ä as lat, men ändå x)
när vi slutade stack jag till mormor, för att där fortsätta frysa som en get- försökte även få in so-provet i huvet, än så länge har ajg lite kvar, men det är okej. jag har ju hela kvällen på mig!:)
haha, idag är det ju ullared föresten, serien. något man INTE får missa! haha, maggan o gittan, dom gör min dag på ren svenska!(y)
känner att denna veckan, kmr gå asfort, nu hoppas vi på att jag har rätt! ska även ta på mig så jag inte fryser haha:P
nu ska jag försöka träna klart så jag klarar provet imorgon!
ha det bäst!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0