the way you make me feel

går dagen var hel-crazy!
skolan var rätt seg, har fortfarande vikarie på no:n o matten. så det är inte allt för kul.. dessvärre..
men sen slog klockan äntligen 14:55. då jag,madde o lippa stack ner till willys för att köpa lite chips o onyttigheter till kvällen. efter det gick jag med lippa hem, då madde skulle o klippa sig. vid 6 stack vi vidare till madde. där satt vi o flummade o sjöng i typ en timma.. sen kom sanna, erika,ida, sanna o elli:)
vi såg the proposial, käka lite pizza, pratade, flummade osv. är sjuuuuukt trött! hahaha, men det är ju så det ska va efter en helkväll med alla:D
nu är jag nyduschad o sitter o lyssnar på michael jackson, o james blunt-i'd rather be with you.
älskar dom låtarna så sjukt mkt!:)
synd att jag inte kan lägga in videor på bloggen... då hade jag lätt lagt in den från igår!:D
om några timmar sticker ja,marre,lova o livv till annelie för att lova ska komma ikapp lite med ridningen. hon var ju på ridskola i onsdags för första gången, då alla andra hade ridit i ett år. lova var typ lika duktiga som dom, det var bara något litet att öva på, typ trampa ner hälarna o hålla rätt o så:)
är rätt säker på att lova kmr gå långt i riidningen, hur mkt marie än ogillar det haha:P
hon är skitduktig, o jättetuff så:D
nu ska jag käka lite o så. ha det göttans!!

Kommentarer
Postat av: filippa

it's just the thriller, thriller night. hahaha asså fin dans det blev :P

2010-09-12 @ 15:15:13
URL: http://filippawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0