vinter i luften

sitter o försöker få igång blodcirkulationen i händerna, var ute i ca 5/10 minuter, för att säga hejdå till michelle o hippie då dom åkte med emma o tyra. man känner inte hur kallt det är, förens man kmr in i värmen igen:P
ska försöka få tag på marie då vi ska sticka ut till stallet senare så tjejerna får rida lite, får se om jag gör det med. men jag tänkte longera en liten stund innan så hon inte har allt för mkt energi när oliwia o lova ska rida!:)
håller även på o tvättar, o ska damsuga o så:)
imorgon får jag se om dom hänger med, men aa, annars sticker jag dit själv:))
nu ska jag hänga tvätten o ringa marie för att få en mer exakt tid!:)
ha det gött!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0