waka waka

helkönstig dag i skolan idag asså! :P
alla lektionerna gick as sagta. o jag har typ messat med michelle hela dan, också fråga lippa vem jag messa med, så hann jag inte bestämma om jag skulle säga "min syster" elr "michelle"så jag sa "min tjej" vilket blev ett himmla liv om HAHA!
sen drog jag till mormor efter skolan, där jag hann o käka, sen stack jag till emelie för att hämta räven(hippie), där satt jag ett tag o väntade på pappa, trevligt såatt, haha, jag har ju en väldigt udda ringsignal,så när pappa ringde, kollade hippie o keetah jättekonstigt på mig, asgulligt haha:D
nu är jag hemma då jag sitter med hippie brevid mig, o känner att jag värkligen måste städa men jag får vänta  tills michelle kmr hem så hon kan ta räven!:)
imorgon o på söndag har jag "ansvar" för hästarna, då jag ska ge dom mat o så. ienligen hade jag helst tagit ut alla för att dom får röra sig lite... men aja...
nu ska jag lyssna klart på dom vackra låtarna på spotify, o kanske göra om en o annan bild ?:))
ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0