2010/2011

jah! då var man tillbaka i fkp igen! :) både bra o dåligt faktiskt.
bra: jag är så extremt förkyld, mina ögon rinner,mina öron värker o näsan rinner som själven satan. så jag är glad att få sova i min egen säng inatt. då jag kan hosta o så utan att väcka någon annan.
dåligt: tycker göteborg är så mysigt på något sätt... jag har ju bara vart i nordstan idag. men ändå, så himla fint, o alla har bara sig själva att bry sig om. så härligt! gillar den staden! :)
jo!! tillbaka till 2010! igår stack jag o michelle iväg till götebörg för att möta upp liza,rita,jessica o johanna där, för att sen fara vidare till emma. där kristina redan var. måste säga att jag var fasen rätt blyg. seriöst. tänk er MIG som BLYG?!?! aja! kanske var för att ajg inte hade träffat någon av dom på länge, o johanna o jessica hade jag aldrig träffat.. men stämningen lättades upp när vi ställde oss o gjorde tacos! o spelade med andra ord, o kollade på 'knocked up' och 'schrek 3' ;) det var dock bara jag o liza som inte låg o halvsov, utan satt o sa 'o han pillar hååårt!!' (lång historia, ni skulle aldrig förstå xD)
så somna vi typ runt 4, då hippie låg helt medvetslös o sov mellan mig o michelle, hon har nämligen inte vart uppe till 4 förut (hippie menar jag nu:P) så där har ni förklaringen på det! ;)
sen vaknade vi typ runt 12, o stack ner o käkade. för att sen packa ihop oss o sticka vidare till göteborg igen! där gick jag o michelle runt en stund. köpte godis o lite sådant :)
sen kom det vaaaackra tåget, som hade två våningar. vilket jag tycker är sjuuukt coolt! o där satt vi i 1 timma. o nu är jag här! :)
ska sticka o byta om o sen drar jag o michelle vidare till emelie för att vakta keetah-bus medans emelie är på änglagård 3 (jag är inte LITE avundsjuk heller!)
sååå. där har ni min nyår, o första timmarna på 2011! ha ett bra år. skriver igen 2012!
haha skoja :P nä, jag skriver igen antingen när jag kmr hem, elr imorgon!! :) ha det asbäst! o hoppas ni med fick en super mysig avslutning av 2010. o början på 2011! kramkram<3
ursäkta den extremt SNYGGA bilden! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0